04 octubre 2008

Pink Saturday # 9 Hello Kitty!!!

Welcome to Argentina!!!
Today I´m posting in Spanish and English.
That´s not usual here, but Pink Saturday is my opportunity to learn more English..

Bienvenidos a Argentina!!
Hoy posteo en Español e Inglés.
No es lo habitual aquí,
pero Pink Saturday es mi oportunidad para aprender un poco más de Inglés..


New edition of Pink Saturday
by Beverly in How Sweet the Sound!

Nueva Edición de Pink Saturday
por Beverly in How Sweet the Sound


Hello Kitty!! I love it!!
20 years ago, my girls played with this kitty.
Today, my granddaughter love it too..!!
There´s a Hello Kitty fever again...

Hello Kitty!! Me encanta!!
Hace 20 años, mis hijas jugaban con esta gatita..
Hoy, a mi nieta Valentinale encanta también!!
Otra vez..fiebre de Hello Kitty...




a Hello Kitty Cupcake!!



a Hello Kitty movil

Un celular de Hello Kitty


a Ferrari Testa Rossa and Hello Kitty...

una Ferrrari Testa Rossa con la onda Hello Kitty....

Hello Kitty and 47Street!!

Hello Kitty en 47 Street!!



a Hello Kitty card???!!!!!

Una tarjeta de crédito de Hello Kitty???!!!

Hello Kitty teen anger

Hello Kitty adolescente

play guitar with Hello Kitty.....

Tocar la guitarra con Hello Kitty...
Thanks for your visit!!
And as Beverly says in her blog:
I want to thank those of you that takes the time to leave me a comment.
I love reading what you all have to say.

Gracias por tu visita!!!
Y como dice Beverly en su blog:
Quiero agradecer a a todos los que se toman el tiempo de dejarme un comentario.
Me encanta leer todo lo que tienen para decir!






29 comentarios:

Nola @ Alamo North dijo...

Good morning, What a cute post. I've never seen a Hello Kitty Ferrari or cell phone, how cute. I guess Hello Kitty is changing with the times. I enjoyed reading your post in Spanish & English, it helps me work on my Spanish!

Beverly dijo...

Happy Pink Saturday, Silvia.

I love Hello Kitty, and it has definitely made a come back. There are so many fun things. I love these.

Shabby Kim dijo...

Silvia,

I love all the darling Hello Kitty items you posted, especially the cell phones.

Happy Pink Saturday!!

Kim

Jorgelina dijo...

Hola!!!
Adoro a Kitty...el ferrari no lo quiero...pero si el CELULAR!!!
Happy Pink Saturday

tia elsa dijo...

Happ pink saturday!!! No sabía que Kitty estaba otra vez de moda, a mi hija también le encantaba y tenía tooooodo en rosa, era una precursora de los pink saturday jajaja! Besitos tia Elsa.

bj dijo...

This is a precious PINK posting...Hello Kitty is one of my youngest granddaughter's favorite things.
love, bj

Melissa Wertz dijo...

Great post! Happy Pink Saturday!

Virginia dijo...

Hello Kitty tiene tantas cosas lindas.
Te deceo un Feliz Sabado Rosado!
Virginia

Lynn@ The Vintage Nest dijo...

I was so happy to have you visit theVintageNest and my beauty shop pink Saturday photo. I can't believe I am seeing a pink ferrari with pink hello kitties on it... I will have to do a better job of keeping up with her as I have a little grand-daughter. :)

Vintage To Chic dijo...

Love,Love the car. Hope you have a blessed week.
Judy

bev dijo...

you can even get shampoo and bath soap kitty. i love kitty too

Stephanie dijo...

You gotta love Hello Kitty!!! So cute!

Happy Pink Saturday!

Stephanie

Mo..."Mo's Cottage" dijo...

Hello Kitty was my daughters favorite....and now it is my grand daughters favorite.....I do not think Hello Kitty will ever go out of style....
Hugs,
Mo :-)

Jan and Tom's Place dijo...

Guau!

Pink Kitty!!!

Cute...

~Blessings,
Jan

Utah Grammie dijo...

Hello from Utah! Thank you for stopping by - your grandaughter is beautiful! Your English is great! I need to learn Spanish - one of my grandaughter's Daddy and family is from Puerto Rico! She will be 5 years old and know more Spanish than I do!

OLGUIS dijo...

yo fui fan numero uno de la hello kitty y ahora que soy mama aun me encantan todas las cosas relacionadas con la hello kitty.
Saludos
olga.

Grandma Faith dijo...

Thank you for helping me stay up with what's in style. I'll be on the look out for "Hello Kitty" for my grand daughters.

cc dijo...

I love Hello Kitty, and so do my grandaughters..Happy Pinks !!

KatCollects dijo...

Great pink pictures of Hello Kitty, love the car : )
Kathy

Smilingsal dijo...

Oh, that car! I think I would choose another color!

Happy Pink day!

vintagewindow dijo...

wow what a sweet ferrari

Happy Pink Saturday

Kris

Ed dijo...

Aawww I want that Ferrari - and love Hello Kitty too..

Patricia dijo...

Don't you just love, Hello Kitty. What a concept! I especially love the pink phones. Hope you have a wonderful new week.

Capitana del Espacio dijo...

Amo a Kitty, siempre tuve todo de ella... ahora de grande tengo un sticker en el celular Jajaja

Sí, soy una tonta que no crece!

Besote Silvia!!

Mya dijo...

I have found memories of hello kitty. She has really stood the test of time. Happy Pink
-Mya

Queen of Dreamsz dijo...

Happy Pinkness Silvia! I love the Hello Kitty stuff..how cute it is! You have a great week. :0)

Stephanie
Queen of Dreamsz

hellokitty dijo...

Me encanta hello kitty desde hace años, es maravillosa aqui en españa no encuentro esas preciosidades de celulares por favor si alguien sabe donde puedo conseguir esas cosas aqui en españa que me lo diga. Hello Kitty Forever!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

me encanta ese celu esta muy lindo y me sorprendio el auto de hello kitty esta muy bueno la guitarra esta re buena cn el prlante si es un parlante verdad?? bueno no importa eso pero me gusto todo esta muy bueno bueno me tengo q ir chau!!

Anónimo dijo...

hello kytty i love you i;m my ??
busco novio interesado en una chica chida hombres entre 16 y 20 años quieren ligar los espero ademas estopy bien buena en la calle me chiflan pero ni les hago casao quiero verdadero amor para vivir felizes y tener un poco de sexo bye se cuidan los amo jijijij lo de novios es ensrio e yo temgo 17 años se cuidan kisses a todos.